Пт
03.05.2024
11:29
Вітаю Вас Гість
RSS
 


Головна Реєстрація Вхід
Кадровий потенціал ШМО »
МЕНЮ веб-порталу

Інтерактивне ШМО

КОРИСНО







Нарадчий куточок
Чи потрібні ШМО вчителів?

Всього відповідей: 127

І ми під рукою

Код нашої кнопочки

Впевнені, один в полі не воїн. Пишіть нам і обмінюємось банерами. Раді співпраці!


Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Далеко не кожен стане вченим, письменником, артистом…

Далеко не кожному судилося винайти порох або велосипед

але майстром своєї справи має стати кожен. В.Сухомлинський

 

Маханько Олена Анатоліївна

 

Директор школи
відмінник освіти України
«Учитель-методист», вища кваліфікаційна категорія

 

Індивідуальна науково-методична проблема: «Фізіологічні і психологічні аспекти мотиваційної сфери особистості школярів середньої ланки навчання»

Індивідуальна предметно-методична проблема: "Методи і прийоми формування іміджу школярів засобами географічної освіти"

Ведучі освітні технології, які впроваджуються Оленою Анатоліївною при викладанні природознавства та географії: продуктивні та проектні технології навчання, система рейтингового оцінювання успішності учнів.

 

Шмельова Людмила Олексіївна

 

вища кваліфікаційна категорія

 

Індивідуальна науково-методична проблема: «Формування в учнів навчальних самоосвітніх умінь, як умова розвитку креативної особистості школяра та адаптація його в сучасних умовах»

Індивідуальна предметно-методична проблема: "Розвиток логічного мислення учнів та ілюстрація практичного застосування математичних знань учнів 5 – 10 класів в умовах оновлення Держстандарту"

Ключова технологія, яку реалізує Людмила Олексіївна при викладанні математики - освітня технологія успіху.

 


Кремень Михайло Анатолійович

 

перша кваліфікаційна категорія

 

Індивідуальна науково-методична проблема: «Креативні підходи у процесі формування інноваційної особистості школяра»

Індивідуальна предметно-методична проблема: "Підсилення практичної спрямованості курсу фізики у системі інтеграційно-орієнтованих технологій навчання"

Ведучими освітніми технологіями, які впроваджуються Михайлом Анатолійовичем при викладанні фізики, астрономії та інформатики є інтерактивні технології навчання.

 

Маханько Ірина Вадимівна

 

Керівник ЦПК природничо-математичного напрямку, «Старший Учитель», вища кваліфікаційна категорія

 

Індивідуальна науково-методична проблема: «Формування інформаційно-комунікативних компетентностей підлітків засобами кооперативно-тренінгового навчання у інтегрованій системі шкільної географічної освіти»

Індивідуальна предметно-методична проблема: "Формування позитивної Я-концепції учнів засобами інтеграції географічних дисциплін у системі позаурочної та позакласної роботи"

У системі викладання географії, основ економіки та екології Ірина Вадимівна широко застосовує: освітні технології кооперативного та інтерактивного навчання. ІКТ, тренінгові та проектні технології.

 


Юлія Анатоліївна

 

Шкільний психолог, вчтель біології
спеціаліст

 

Індивідуальна науково-методична проблема: «Використання електронної наочності з біології як засобу підвищення мотивації учнів до навчання»

Індивідуальна предметно-методична проблема: "Використання електронної наочності з біології під час вивчення розділу «Людина», 9 клас"

Ключовими освітніми технологіями, які реалізуються Лілією Григоріївною при викладанні біології є новітні інформаційно-комунікаційні технології.

ДИСТАНЦІЙНА ШКОЛА

Афоризм дня

Всім, доброго дня

Онлайн всього: 1
Наших гостей: 1
Користувачів: 0

Зареєструватись
E-mail:
Пароль:

Шкільне відео

Пошук на сайті