Далеко не кожен стане вченим, письменником, артистом…
Далеко не кожному судилося винайти порох або велосипед
але майстром своєї справи має стати кожен. В.Сухомлинський
відмінник освіти України
«Учитель-методист», вища кваліфікаційна категорія
Індивідуальна науково-методична проблема: «Фізіологічні і психологічні аспекти мотиваційної сфери особистості школярів середньої ланки навчання»
Індивідуальна предметно-методична проблема: "Методи і прийоми формування іміджу школярів засобами географічної освіти"
Ведучі освітні технології, які впроваджуються Оленою Анатоліївною при викладанні природознавства та географії: продуктивні та проектні технології навчання, система рейтингового оцінювання успішності учнів.
Індивідуальна науково-методична проблема: «Формування в учнів навчальних самоосвітніх умінь, як умова розвитку креативної особистості школяра та адаптація його в сучасних умовах»
Індивідуальна предметно-методична проблема: "Розвиток логічного мислення учнів та ілюстрація практичного застосування математичних знань учнів 5 – 10 класів в умовах оновлення Держстандарту"
Ключова технологія, яку реалізує Людмила Олексіївна при викладанні математики - освітня технологія успіху.
Кремень Михайло Анатолійович
Індивідуальна науково-методична проблема: «Креативні підходи у процесі формування інноваційної особистості школяра»
Індивідуальна предметно-методична проблема: "Підсилення практичної спрямованості курсу фізики у системі інтеграційно-орієнтованих технологій навчання"
Ведучими освітніми технологіями, які впроваджуються Михайлом Анатолійовичем при викладанні фізики, астрономії та інформатики є інтерактивні технології навчання.
Індивідуальна науково-методична проблема: «Формування інформаційно-комунікативних компетентностей підлітків засобами кооперативно-тренінгового навчання у інтегрованій системі шкільної географічної освіти»
Індивідуальна предметно-методична проблема: "Формування позитивної Я-концепції учнів засобами інтеграції географічних дисциплін у системі позаурочної та позакласної роботи"
У системі викладання географії, основ економіки та екології Ірина Вадимівна широко застосовує: освітні технології кооперативного та інтерактивного навчання. ІКТ, тренінгові та проектні технології.
Юлія Анатоліївна
спеціаліст
Індивідуальна науково-методична проблема: «Використання електронної наочності з біології як засобу підвищення мотивації учнів до навчання»
Індивідуальна предметно-методична проблема: "Використання електронної наочності з біології під час вивчення розділу «Людина», 9 клас"
Ключовими освітніми технологіями, які реалізуються Лілією Григоріївною при викладанні біології є новітні інформаційно-комунікаційні технології.