З легкої руки Тома Пітерса в сучасний лексикон увійшло поняття «особистий бренд» успішного фахівця. І, нам – креативним педагогам сьогодення, необхідно йти у ногу з часом.
Кожний педагог-професіонал має чітке уявлення про себе, а на професійних теренах, освітньому ринку праці - відповідне й подання про себе як про продукт. Мова йде саме про особистий брендинг - продукт на ім’я «Я». Засобами особистого брендингу креативних педагогів формується імідж сучасної школи. І наша школа - КЗШ № 44 не виняток.
Особистий бренд – це позиціонування власної особистості, яке сприймається іншими людьми; це те, що дозволяє виділитися, завдяки чому переваги завжди залишаються на вашому боці. Процес роботи над особистим брендом триває постійно.
ФотоЕкспрес "Наше сьогодення"