Пн
20.01.2025
06:11
Вітаю Вас Гість
RSS
 


Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
МЕНЮ веб-порталу

Інтерактивне ШМО

КОРИСНО







Нарадчий куточок
Чи потрібні ШМО вчителів?

Всього відповідей: 127

І ми під рукою

Код нашої кнопочки

Впевнені, один в полі не воїн. Пишіть нам і обмінюємось банерами. Раді співпраці!


Головна » Статті » Діагностика методичної підготовки та професійних потреб вчителів

Узагальнення анкетування вчителів ЦПК щодо напрямків роботи

Рекомендації

щодо організації роботи ЦПК природничих наук

ü     Спрямувати роботу ЦПК на підвищення якості природничо-математичної освіти учнів на основі проблемного аналізу даних моніторингових досліджень рівня предметної підготовки, результатів ДПА через технологізацію навчального процесу і подальше впровадження компетентнісного підходу до навчання.

ü     Науково-методичне забезпечення якісного профільного навчання.

ü     Забезпечення індивідуально-консультативного підходу до кожного вчителя, формування їх особистого педагогічного бренду.

ü     Провадження комп’ютерних технологій в практичну діяльність вчителів природничо-математичного циклу.

ü     Подальше використання інтерактивних технологій під час викладання природничо-математичних дисциплін;

ü     Запровадження здоров’єзберігаючих, екоспрямованих освітніх технологій.

ü     Допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості

ü     Використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів.

Категорія: Діагностика методичної підготовки та професійних потреб вчителів | Додав: Irina (10.09.2013)
Переглядів: 851 | Теги: напрямків, анкетування, Узагальнення, роботи, щодо, вчителів
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ДИСТАНЦІЙНА ШКОЛА

Афоризм дня

Всім, доброго дня

Онлайн всього: 22
Наших гостей: 22
Користувачів: 0

Зареєструватись

Шкільне відео

Пошук на сайті