Рекомендації
щодо організації роботи ЦПК
природничих наук
ü Спрямувати роботу ЦПК на підвищення якості природничо-математичної освіти учнів на основі проблемного аналізу
даних моніторингових досліджень рівня предметної підготовки, результатів ДПА
через технологізацію навчального процесу і подальше впровадження компетентнісного підходу до навчання.
ü
Науково-методичне забезпечення
якісного профільного навчання.
ü
Забезпечення
індивідуально-консультативного підходу до кожного вчителя, формування їх особистого педагогічного бренду.
ü
Провадження комп’ютерних технологій
в практичну діяльність вчителів природничо-математичного циклу.
ü
Подальше використання інтерактивних
технологій під час викладання природничо-математичних дисциплін;
ü
Запровадження
здоров’єзберігаючих, екоспрямованих освітніх технологій.
ü
Допомога учням в оволодінні
стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості
ü
Використання технологій
продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів. |