Пн
20.01.2025
05:57
Вітаю Вас Гість
RSS
 


Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
МЕНЮ веб-порталу

Інтерактивне ШМО

КОРИСНО







Нарадчий куточок
Чи потрібні ШМО вчителів?

Всього відповідей: 127

І ми під рукою

Код нашої кнопочки

Впевнені, один в полі не воїн. Пишіть нам і обмінюємось банерами. Раді співпраці!


Головна » Статті » Діагностика методичної підготовки та професійних потреб вчителів

Аналіз результативності самоосвітньої діяльності вчителя фізики КЗШ № 44

Аналіз результативності самоосвітньої діяльності вчителя-предметника з теми:

«Креативний підхід у навчанні інноваційної особистості школяра, підсилення практичної спрямованості курсу фізики через інтеграційно-орієнтовні технології навчання»

 

Кремень М.А.

Вчитель фізики та інформатики

 

     Інтегроване навчання як ніяке інше закладає нові умови діяльності вчителів та учнів, є діючою моделлю активізації інтелектуальної діяльності та розвиваючих прийомів навчання. Інтеграція зобов’язує до використання різноманітних форм викладання, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу, вона стає для всіх її учасників – вчителів, і учнів, і батьків, і адміністрації - школою співпраці та взаємодії, що допомагає разом просуватися до спільної мети. Тому використовую інтерактивні методи навчання на протязі  всього навчального року, а саме при викладанні таких тем:

-  коливання і дихання;

-  кровообіг. Закон Бернуллі;

-  око – оптичний прилад;

-  геометричний і фізичний зміст похідної;

-  електричний струм у рідинах, закони електролізу;

-  кінетична та потенціальна енергія води водоспаду.

    Ініціативу інтеграції  продовжую і в позаурочній роботі. Так під час проведення тижня природничих наук мною було проведено позакласний захід «Найкращий знавець фізики», завдання якого поєднували між собою такі предмети як: математика , інформатика, біологія, географія, астрономія.

   Практика  роботи показала плідність інтеграції. Тому узагальнивши набутий матеріал  я вирішив поділитись ним зі своїми колегами в межах районного семінару: «Спектральна гам педагогічних досягнень вчителів в інтегрованому природничо-математичному освітньому просторі. Архітектоніка сучасних інтегрованих уроків – шлях до збагачення до профільної та профільної освіти». Тема  виступу: «Формування інформаційно – комунікативних компетенцій сучасної креативної особистості школярів засобами ІКТ в інтегрованому фізико-математичному просторі».

   Застосування інтеграційних форм навчання сприяє налагоджуванню взаєморозуміння і поліпшенню співпраці викладачів та учнів у процесі навчання, дає можливість ширше використати потенційні можливості змісту навчального матеріалу та розвинути здібності учнів. Так, учні 9 класу Сорогін І. Та Щербенюк В. Стали презерами конкурсу фільмів та анімацій «Аніграфьонок – 2013».

Категорія: Діагностика методичної підготовки та професійних потреб вчителів | Додав: Irina (13.06.2013)
Переглядів: 835 | Теги: вчителя, самоосвітньої, аналіз, діяльності, фізики, результативності
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ДИСТАНЦІЙНА ШКОЛА

Афоризм дня

Всім, доброго дня

Онлайн всього: 2
Наших гостей: 2
Користувачів: 0

Зареєструватись

Шкільне відео

Пошук на сайті