Пн
20.01.2025
06:13
Вітаю Вас Гість
RSS
 


Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
МЕНЮ веб-порталу

Інтерактивне ШМО

КОРИСНО







Нарадчий куточок
Чи потрібні ШМО вчителів?

Всього відповідей: 127

І ми під рукою

Код нашої кнопочки

Впевнені, один в полі не воїн. Пишіть нам і обмінюємось банерами. Раді співпраці!


Головна » Статті » Інноваційна діяльність педагогів

Дистаційна освіта

Дистанційні технології

 як природний етап еволюції традиційної системи освіти

Кремень М.А., вчитель фізики

Дистанційні технології навчання можна розглядати як природний етап еволюції традиційної системи освіти від дошки з крейдою до електронної дошки й комп'ютерних навчальних систем, від книжкової бібліотеки до електронної, від звичайної аудиторії до віртуальної аудиторії. Особливості дистанційного навчання (ДН) в Україні розкриє Савченко О.С.

Назва говорить сама за себе - навчання на відстані. Це не обов'язково має на увазі сотні кілометрів між викладачем і студентом. Дистанційне навчання - це перш за все відсутність необхідності ходити в який-небудь учбовий заклад в зазначений розкладом час, виконувати програму курсу в встановленому порядку. ДН забезпечує можливість вчитися тоді, коли Вам це зручно, в тому темпі і в такі терміни, які ви вибираєте самі. При цьому не потрібно витрачати час на дорогу. ДН в сучасному світі здійснюється за допомогою таких технологій, як Інтернет в голосовому і текстовому режимах, e-mail, телефонний і факсимільний зв'язок, відеоконференції і, звичайно ж, традиційна пересилка учбових матеріалів звичайною поштою (друкарських, аудіо, відео і електронних учбових матеріалів). Ці технології утворюють сполучну ланку між студентом і викладачем, яких можуть розділяти тисячі кілометрів, і забезпечують можливість щоденного спілкування.

Дистанційне навчання відкриває можливості для всіх, хто хоче навчатися, але через певні життєві проблеми або незручності не в змозі відвідувати навчальний заклад, в нашому випадку – саме школу. Це можуть бути діти з певними фізичними вадами, що не дозволяють їм вільно пересуватися, або талановиті діти,  які багато часу віддають гастролям, таким чином пропускаючи навчання в школі.   

Вже наголошувалися позитивні сторони ДН для людей, що живуть у віддалених районах країни, а також для тих, кому по тих або інших причинах не вистачає часу на здобування освіти по традиційній схемі. До достоїнств ДН відноситься також і той факт, що учень може сам вибирати час навчання, а також самостійно визначати інтенсивність і тривалість занять. Учень ДН не прив'язаний до жорсткого розкладу. Будь-які труднощі та проблеми можуть бути вирішені у будь-який момент по електронній пошті. Можна також зв'язатися зі своїм викладачем в режимі on-line і поставити йому всі питання на тему, що цікавить вас. При системі дистанційного навчання зникає небезпека того, що оцінка буде винесена "з пристрастю".

Чи ідеальна система дистанційного навчання? Авжеж ні. Існують певні недоліки і труднощі:

Ø    На сучасному етапі зв’язок учня і вчителя за допомогою on-line залишається бажаним, але неможливим. Неможливо перевірити як і чи взагалі учень опрацьовував матеріал, виконав завдання тощо.

Ø    Сайт, який пропонує ДН а разом з ним велику кількість уроків – невпорядкований (десятки уроків з однієї теми, різного характеру і складності в повному хаосі).

Ø    Вчителю, котрий розробляє уроки для ДН, треба весь час пам’ятати, що дитина буде на одинці з комп’ютером, у нього (неї) не буде можливості перепитати, якщо щось не зрозуміло. Тож завдання і навчальний матеріал має підбиратися і викладатися з «віртуозною» майстерністю, щоб дитина отримала задоволення від уроку, а не тисячі питань.

Категорія: Інноваційна діяльність педагогів | Додав: Зінуля (09.04.2013)
Переглядів: 618 | Теги: Дистаційна освіта
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ДИСТАНЦІЙНА ШКОЛА

Афоризм дня

Всім, доброго дня

Онлайн всього: 22
Наших гостей: 22
Користувачів: 0

Зареєструватись

Шкільне відео

Пошук на сайті