ПІБ вчителя
|
Посада, фах
|
Кате-горія,
звання
|
Нагороди
|
Відзнаки
|
Участь у педагогічних, методичних конкурсах, інших
заходах районного, міського, обласного, Всеукраїнського рівнів
|
Назва, зміст інноваційної
педагогічної технології
|
Проходження спеціалізованих курсів, тренінгів,
перепідготовки (із зазначенням назви, сертифікату, № посвідчення)
|
Наявність друкованих матеріалів (у методичних
збірниках, фахових періодичних виданнях різних рівнів)
|
Маханько Ірина Вадимівна
|
Вчитель географії.
За дипломом - «Викладач
географії, вчитель основ економіки, організатор туристсько-краєзнавчої
роботи»
|
Вчитель І кваліфікаційної
категорії
|
Грамоти райво, управління
освіти і науки виконкомуКриворізької міської ради, головного управління
освіти і науки облдержадміністрації
|
-
|
ü
Всеукраїнський
конкурс на кращий методичний матеріал краєзнавчого спрямування,
ü Обласний конкурс на кращу методичну розробку
навчально-тематичних екскурсій ріднокраєм «Золотий Колобок-2009»,
ü Обласний заочний конкурс навчально-методичних
матеріалів з теми «Євроосвіта» «Золотий Колобок-2010»,
ü «Вчитель року - 2010. Номінація «Географія»,
ü Міський етап конкурсу «Витівник року»,
ü Районний етап конкурсу «Педагог – організатор року».
Виступи:
· На міській науково-методичній нараді: «Оптимальні
механізми підвищення ефективності
роботи євроклубів в навчальних закладах міста та їх учасників в обласному
Єврофорумі «Дніпропетровщина – Україна – Євросоюз»,
· На міському семінарі педагогів-організаторів
«Використання інноваційних технологій і методик в роботі
педагогів організаторів»,
· Міська конференція - виставка «Літо: вивчаємо рідно
край»;
· Міський краєзнавчий семінар,
· Керівник тренінгової школи для вчителів
Тернівського, Саксаганського районів міста за програмою: «Українські лідери
європейської освіти»,
· Районний майстер клас для педагогів організаторів та
керівників євро клубів з курсу «Українські лідери європейської освіти» на
базі КЗШ 44,
· Районний семінар вчителів географії «Проектні
технорлогії – ефективний засіб формування ключових компетенцій особистості»,
·
Районний
практикум вчителів географії «Зірка майстра»
|
Реалізується технологія кооперації (Т. Ф. Акбашева). Здатність до кооперації, тобто процесуальної взаємодії,
розвивається у людини тоді, коли вона стикається з необхідністю вирішення
надзавдань, які не піддаються самостійному рішенню, що вимагає звернення до
іншої людини з метою співпраці. Основа технології – створення ситуацій, що
забезпечують необхідність в узагальненні та обміні індивідуальними знаннями,
уміннями для отримання інтегративних результатів навчальної роботи
Основними прийомами є:
- Індивідуальне, потім парне, групове, колективне висування
цілей;
- Колективне планування навчальної роботи;
- Колективна його реалізація;
Конструювання моделей навчального матеріалу;
- Самостійний підбір інформації, навчального
матеріалу;
- Ігрові форми організації процесу навчання;
- Взаємоконтроль в кооперації,
- рефлексія.
|
Очно-дистанційне навчання в
ДОІППО за програмою: «Українські лідери європейської та євроатлантичної
інтеграції» (кваліфікаційне посвідчення №5752 від 09.10.2008). Сертифікат
ДОІППО педагога-тренера від 29.12.2008р
|
ü Комплексна програма
навчально-тематичних екскурсій «Криворізький меридіан». - Кривий Ріг, 2009.
ü Червоне «золото» / Розробка комплексної програми
навчально-тематичних екскурсій «Визначними місцями Криворіжжя». Частина ІІ. –
Кривий Ріг, 2011.
ü Казкова Данія –
Королівство суспільного процвітання // Моє ПридніпровМоє Придніпров'я:
туристсько-краєзнавчий альманах. – Д.: Акцент, 2011. – Вип. 3.
ü Географія єднає:
методичні розробки інтегрованих уроків. – Кривий Ріг, 2011.
ü
Матеріали
з каталогу обласного
педагогічного ярмарку
«Педагогічні здобутки освітян Дніпропетровщини-2011»:
1.
Реалізація краєзнавчого принципу в урочній
та позакласній роботі з географії.
2.
Формування ключових компетентностей учнів у
процесі кооперативного навчання засобам географічної освіти.
3. Краєзнавча
екскурсія як епізодична форма позакласної роботи з географії.
|