Пн
20.01.2025
06:10
Вітаю Вас Гість
RSS
 


Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
МЕНЮ веб-порталу

Інтерактивне ШМО

КОРИСНО







Нарадчий куточок
Чи потрібні ШМО вчителів?

Всього відповідей: 127

І ми під рукою

Код нашої кнопочки

Впевнені, один в полі не воїн. Пишіть нам і обмінюємось банерами. Раді співпраці!


Головна » Статті » Інноваційна діяльність педагогів

Тренінг

Міні – тренінг «Все в наших руках»

Підготувала:

Маханько І.В.

 

МЕТА: розкрити структуру основної частини тренінгу та окреслити можливості її реалізації на різних етапах уроку з будь-яких навчальних дисциплін, продемонструвати роль і роботу тренера – організатора;

Допромогти вчителям-предметникам розробити ефективні методи і прийоми виховання духовності особистості школярів незалежно від предмету та теми уроку.

Хід міні – тренінгу:

Вступне слово: сучасна, інноваційна виховна методика, що екстрапулювалась у дидактику із психології, - тренінг, все більше стає актуальною.

Ми йдемо в ногу з часом, тому маємо самостійно впевнитися в дієвості тренінгу як методу виховання підростаючого покоління і при можливості та необхідності застосовувати його у навчальному процесі.

Загалом, тренінг включає в себе декілька етапів:

1)    креативний поділ на групи учасників тренінгу; психологічне згуртування колективу та створити сприятливі умови для розкриття всіх його учасників.

2)    Обгрунтування значимої для учасників тренінгу мети і детальний опис завдань, та часу для їх виконання.

3)    Безпосередньо реалізація завдань тренінгу різними методиками, зокрема: мозковим штурмом, ажурною пилкою, «карусель», тощо.

Користується все більшою популярністю використання такого етапу тренінгу як «руханка» - продумана рухлива розминка, діяльність учасників, спрямована на відпочинок та окреслення можливих напрямків вирішення задач тренінгу.

4)    Презентація результатів роботи, її аналіз, підбиття підсумків та рефлексія.

Помилково вважати, що тренінг дієвий лише як засіб виховання і може викоритовуватись лише на класних годинах, уроках-спілкуваннях, тощо; він ефективно реалізує і навчальні цілі уроку. А кожному з нас варто пам'ятати, що не лише батьки і класні керівникик виховують духовність у підростаючого покоління, а й кожний з нас – вчителів – предметників, які щоуроку заходять до класу і «сіють добре, вічне», а не лише наукові факти, багаж знань, який нічого невартий без «доброти у серці і в думках» наших дітей.  

Звичайно, в умовах обмеженості часу уроку та перевантаженні навчальних програм традиційний тренінг проблемно провести, виділити на нього час, проте спрощенні його міні-форми реалізувати достатньо просто і ефективно. І, зараз, кожний матиме змогу в цьому переконатись.

Кожній групі пропонується можливість обрати одну складову духовності із раніше окреслених: 1) сімейні цінності, 2) громадянські; 3) морально – етичні цінності.

Протягом 4 хвилин у кожної творчої спільноти є можливість продемонструвати свою майстерність та практичні наробки у застосування різних форм і методів виховання обраних вами якостей духовності особистості, при чому немає значення вчитель якого ви предмету, адже виховна мета повинна реалізуватись нами на кожному уроці.

Результати ваших творчих пошуків, для зручності та наглядності презентації, пропоную оформлювати у вигляді таблиці:

 

Напрям виховної роботи

№ з/п

Назва заходу

Мета його проведення

Методи і прийоми її реалізації

Форма проведення

 

 

 

 

 

 

 

Репрезентація творчих доробків та рефлексія тренінгової роботи.

 

 

Категорія: Інноваційна діяльність педагогів | Додав: Зінуля (09.08.2013)
Переглядів: 1039 | Теги: Тренінг
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ДИСТАНЦІЙНА ШКОЛА

Афоризм дня

Всім, доброго дня

Онлайн всього: 26
Наших гостей: 26
Користувачів: 0

Зареєструватись

Шкільне відео

Пошук на сайті