ЗАСІДАННЯ 4
ТЕМАТИКА. Систематичний моніторинг якості шкільної
природничо-математичної освіти та результати внутрішніх
моніторингових досліджень
1.
Про підсумки моніторингового дослідження
якості знань з математики та економіки учнів 10-11 класів загальноосвітніх
навчальних закладів міста природничо-математичного напряму навчання.
2.
Про наслідки перевірки викладання інформатики,
біології та предметів географічного профілю навчання у КЗШ І – ІІІ ступенів №
44 в контексті Державної цільової соціальної програми підвищення
якості природничо-математичної освіти на період до 2015 року.
3.
Про оновлення Державного стандарту
базової і повної загальної середньої освіти.
4.
Про виконання плану
заходів щодо посилення екологічної освіти та виховання
учнівської молоді школи за
І семестр 2012-2013 н.р.
5.
Про перевірку стану заповнення сторінок
класних журналів вчителями-предметниками та взаємоперевірку виконання
практичної частини навчальних планів і програм вчителями природничо-математичного
циклу за І семестр поточного навчального року.
6.
Навчальний
кабінет - творча лабораторія вчителя та учнів. Про вимоги Положення щодо навчальних кабінетів з
природничо-математичних предметів загальноосвітніх
навчальних закладів.
7.
Про моніторингові дослідження за міжнародною
програмою TIMSS з математики та природничих дисциплін
учнів 8 класів в Україні.
8.
Про систему формування географічного
світогляду та інформаційної компетентності учнів КЗШ № 44 засобами варіативної
складової шкільної освіти.
9.
Про матеріали, які варто представити на інтегрованому районному
семінарі вчителів природничо-математичних дисциплін».
10.
Про затвердження до друку інтегрованих посібників. |